יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

ארוחה של אלופים


כולנו מודעים לתכונותיו הבריאות של הסלמון העשיר באומגה 3 לכן חשוב כל כך לכלול אותו בתפריט שלנו.
וכמובן לכלול ירקות רבים ומגוונים.
מי שמכיר אותי יודע, שאני לא אכלנית גדולה של בשר אדום. מעולם לא הייתי. וטפו טפו טפו, חמסה חמסה - בדיקות הדם שלי מעידות על בריאות של ילדה בת 5 :-)
מעבר לזה, שבקיץ קצת קשה לאכול אוכל כבד שיושב שעות על הנשמה.

אז ארוחה של דג וירקות עם פסטה מלאה היא בהחלט ארוחה של אלופים.

פסטה עם אספרגוס, ברוקולי ופולי סויה
1 חבילה פסטה, רצוי מחיטה מלאה
1 צרור אספרגוס, חתוך לחצאים או לשליש
1 ראש קטן ברוקולי, חתוך לפרחים
1 כוס פולי סויה
2 לימונים סחוטים
3-4 שיני שום
שמן זית
מלח פלפל

בסיר גדול יש להרתיח מים. להוסיף מלח ולימון ולחלוט את האספרגוס, ברוקולי וסויה כ- 5 דקות.
לסנן ולשטוף במי קרח. לא לבשל יתר על המידה! הירקות צריכים להשאר פריכים.
להניח בצד.
לבשל את הפסטה לפי ההוראות ולסנן.
לחמם בסיר שמן זית ולהוסיף שיני שום כתושים. 
לשפוך פנימה את הירקות והפסטה ולתבל במלח ופלפל.

סלמון בפיסטוק:
3-4 פילה סלמון, שטופים ונקיים
שמן זית
מלח
פלפל
פיסטוקים טבעיים קצוצים

להניח בתבנית משומנת בשמן זית את פילה הסלמון.
למרוח כל פילה בשמן זית.
לתבל במלח ופלפל.
לכסות בשכבה של פיסטוקים ולהכניס לתנור שחומם מראש לחום בינוני 15 דקות.
יש לשמור לא לאפות יתר על המידה אחרת הסלמון יצא יבש.



ואחד השירים שעושים לי טוב :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה