יום שישי, 7 באוקטובר 2011

עוגה לשבירת הצום

עוד לא התחלנו את הצום וכבר האינטרנט והבלוגרים מעמיסים מתכונים לשבירת הצום! מצחיק - אבל מועיל.
עם העוגה הזו אני דווקא אוהבת להתחיל את הצום. לא אוהבת את הארוחות הגדולות שמסתיימות דקה לפני כניסת יום כיפור. אוכלת לי סלט, אולי שותה מרק בשעת הצהריים וחצי שעה לפני הצום מתענגת על כוס קפה ופרוסת עוגה. זהו. אצלי הבעיה היא לא רעב או צמא, אלא השיעמום. ערימה של ספרים, עיתונים ותשבצים אני מארגנת לי ובסופו של דבר - לא נוגעת אפילו. השקט הזה, שכל השנה אנחנו מייחלים לו פשוט מרדים :-)

אז בהזדמנות זו - מקווה שלא פגעתי באף אחד השנה. מאמינה שבכל מי שפגעתי כבר ביקשתי סליחה ולא המתנתי ליום כיפור, כי בינינו - סליחה כזו לא ממש שווה בעיני. סליחה אומרים במקום. מהלב. מתוך רצון אמיתי לבקש סליחה ולא בגלל שזה יום כיפור. ולאלו שפגעו בי? צר לי - יש כאלה שלא מגיעה ממני מחילה. שום סליחה כבר לא תעזור. אם לא ביקשתם כבר עד עכשיו - אז אבוד. ואני לא מצטערת על כך. יש מעשים ומילים שאני לא אוכל למצוא מקום בליבי לסלוח. למרות שאני אדם סלחן. אז כנראה פגעתם קשות.

אז מאחלת שנה טובה, מתוקה וגמר חתימה טובה.

עוגת גבינה של יונתן (וממליצה בחום על הבלוג שלו!)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה