יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

סגירת מעגל


גלעד שליט שב הביתה. אין מילים שיתארו את ההתרגשות, את השמחה ואף את הדמעות שכבשו אומה שלמה. אני הייתי בין אלו שלא האמנתי שיחזור. טראומת רון ארד תמיד תלווה אותי בעצב. כולנו מחוברים לטלויזיה, לאינטרנט, לכל פיסת מידע. כל תמונה של גלעד במדי צה"ל, מחובק בחיבוק דב ע"י כולם. גלעד בבית. התרגשות. סגירת מעגל. מאחלת לך, גלעד היקר, שקט ולשלווה, בריאות והרבה הרבה חלומות מתוקים. סגירת מעגל.
שלושת היסעורים בדרכם להשיב את גלעד שליט בדרכנו למצדה וים המלח

וכמובן, איך אפשר בלי מתכון? 
אז כיוון שיצאנו לדרך עם עלות השחר, עם קפה ביד ועיניים עדיין אדומות, עטפתי לנו כמה ביסקוטים לנשנש בדרך (טוב, גם בייגל'ה שומשום/זעתר ולבנה תוצרת בית - שלא הספקתי לצלם, שנאכלו לפני ערד).

ביסקוטי שוקולד פיסטוק
1 כוס קמח
1/4 כוס קקאו משובח
1/2 כפית אבקת אפיה
קורט מלח
6 כפות סוכר
2 ביצים
2 כפות שמן זית
1/4 כוס פיסטוק טבעי
1/4 כוס שוקולד צ'יפס
1/4 כוס שקדים פרוסים

לערבב יחד את הקמח, קקאו, אבקת אפיה ומלח.
לערבב באיטיות את הביצים עם הסוכר ולהוסיף את שמן הזית.
להוסיף את תערובת הביצים לתערובת הקמח ולערבב באיטיות.
בעזרת כף עץ להוסיף פיסטוקים, שקדים  ושוקולד צ'יפס.
לרפד תבנית בנייר אפיה.
בעזרת ידיים רטובות מעט ליצור גליל אובלי מהבצק.
לאפות בחום 175 מעלות כ- 30 דקות.
לאחר 30 דקות לפרוס לפרוסות של כ- 1 ס"מ ולהניח על תבנית ולאפות בחום 150 כעשר דקות נוספות.
נשמרות נהדר ונפלאות עם קפה.

מוקדש לאחד שלא הפסיק להאמין שגלעד ישוב, אותו אחד שהחזיר לי את האמון וממשיך להגשים לי חלומות. תודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה