יום שבת, 29 באוקטובר 2011

ופל בלגי עם שוקולד צ'יפס

אין פינוק יותר גדול מוופל בלגי. עם תוספות, בלי תוספות - אין עליהם. הפריכות מבחוץ והרוך שבפנים הופכים את הופל הבלגי לתענוג נפלא לשבת בבוקר.
כשקניתי לפני שנים את המכשיר וופלים חששתי שתהיה זו אחת הקניות המיותרות, שמעלה אבק בארון - כמו למשל מכונת הפסטה שלי. יש לי אותה מעל עשור ונשבעת - לא השתמשתי בה אפילו פעם אחת. לא רק שלא השתמשתי - גם לא הוצאתי אותה מהקרטון אפילו. אבוי לבושה.

וופל בלגי בתוספת שוקולד צ'יפס
2 ביצים
2 כפות סוכר
2 כוסות ריוויון
2 כוסות קמח לבן
2 כפיות אבקת אפיה
1כפית סודה לשתיה
1/2 כפית מלח
100 גרם חמאה מומסת
1/4 כוס שוקולד צ'יפס

להקציף במטרפה ידנית את הביצים עם הסוכר עד קבלת תערובת תפוחה ואוורירית.
להוסיף את יתרת המצרכים תוך כדי בחישה.
לצקת למכשיר הוופל ולהפעיל לפי הוראות היצרן.

להגיש עם רוטב מייפל, או שוקולד או סתם פיזור של אבקת סוכר.
את שלי אני אוהבת "עירום" ישר מהמכונה :-)

אני פשוט מאוהבת בבחור הזה

2 comments: