יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

סהרוני פסטו

ו...אוכל לא זורקים!
יותר מדי פעמים אני פותחת את המקרר ומגלה אוצרות חלביות שנשכחו - קוטג', גבינה לבנה, גבינות צהובות. כאלה שכבר נפתחו, נזנחו ונשכחו.
ואחרי שכל כך התאמצנו, מחינו, החרמנו - את הגבינות אני בטח לא זורקת.
את הפסטו אני מכינה לבד בקלי קלות ואני ממליצה לכם לעשות אותו דבר. הטעם אחר לגמרי מהקנוי. לעייתים אני מוסיפה גם כוסברה ו/או פלפל חריף.




סהרוני פסטו בבצק גבינה
150 גרם חמאה מומסת
1 קוטג'
1 שמנת חמוצה
1/2 קופסא גבינה בולגרית, מגורדת
150 גרם פתיתי גבינת תהובה (אני שמתי מוצרלה כי זה מה שהיה)
4 כוסות קמח
4 כפיות אבקת אפיה

1 ביצה
שומשום

ללוש יחד את כל החומרים לבצק רך ונח.
לחלק את הבצק לשני כדורים, לעטוף בניילון נצמד ולאפסן לשעה במקרר.
לחמם תנור לחום בינוני.
להוציא כדור בצק אחד ולרדד לעיגול. למרוח בפסטו.
לחתוך בעזרת סכין פיצה למשולשים ולגלגל לסהרונים.למרוח בביצה ולפזר שומשום.
להניח על תבנית מרופדת בנייר אפיה ולאפות ב- 180 מעלות עד הזהבה.

מקור המתכון: טופיפי ובעלה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה