יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

סלט הקיסרית

או במילים אחרות...מה הכנתי לי לאכול העבודה....

אז יש סלט קיסר ונראה לי נכון לעשות כבוד גם לקיסרית :-)
להבדיל מהקיסר השמנמן - הקיסרית צריכה לשמור על הפיגורה וחוץ מזה אנשובי מה זה לא עושה לי את זה!!

לאכול בעבודה זה לא משהו שאני אוהבת לעשות. חדר האוכל לא מרשים אותי, אוכל שמכינים לאלפי אנשים ביום לא יכול להיות בריא, מגוון או טעים. זו רק דעתי כמובן. אז ברוב ימות השבוע אני מביאה לי אוכל מהבית. אוכל פשוט, שלא צריך לחמם במיקרו המשותף (כי בינינו - מי יודע מי הכין שם מה ואם בכלל מישהו מנקה את הקופסא החשמלית הזו). במילים אחרות - אני מאד מפונקת.

אז 5 דקות עבודה, ערב לפני - ויש לי ארוחת מלכים, מממממ, סליחה - ארוחת קיסריות.

סלט הקיסרית:
חסה
מלפפון
אדממה קלופה וחלוטה
1 חזה עוף
מלח
פלפל
פפריקה
פטריות שמפיניון

לרוטב:
3 כפות מיונז (רצוי דל שומן)
2 כפות רוטב סויה של אסם (כן, כן - לא את הדבר האמיתי)
מעט מים לדילול
2 כפות שומשום

לחמם מחבת פסים. לתבל חזה עוף במלח, פלפל ומעט פפריקה ולצלות משני הצדדים. להניח בצד.
לפרוס את הפטריות ולצלות באותו מחבת עד ריכוך. להניח בצד.
לשים בקערה חסה, מלפפון חתוך ואדממה.
את העוף לחתוך לרצועות ולהוסיף לקערה.
להוסיף את הפטריות.

לחמם מבחת טפלון על להבה נמוכה ולקלות את השומשום עד שמזהיב.
לערבב יחד את המיונז, סויה וסומסום בצנצנת. לדלל במעט מים.

זהו. כמובן שניתן להוסיף קרוטונים תוצרת בית. אבל ממש אין צורך.

והעיקר - סופ"ש מדהים ומכורבל לפנינו עם המון חורף!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה