יום שני, 28 בנובמבר 2011

פיצה מקסיקנית

ה- קסדייה quesadilla הינו אוכל לעצלנים רעבים. וכזו אני.
כש"מבשלים" לאחד או במקרה שלי אחת לא ממש בא לי להתעסק בבישולים. סלט זה המקסימום. אבל בקור הזה, ואחרי יום של רעב והקור בחוץ בא לי משהו חם שיעשה לי נעים בבטן. בלי הרבה "פצ'קריי" משהו שאפשר לאכול עם כוס יין טוב ולראות "מעושרות", התוכנית האינפנטילית התורנית שמחליפה לי את הבידוריות של "היפה והחנון". 
פיצה? יותר מדי זמן בשביל להתפיח בצק. והיום אני מכריזה על עצלנות לילית. מותר לי.
הקסדיה עונה על כל הקריטריונים שהצבתי לעצמי. קלה להכנה, ולמעט קיצוץ קל של הירקות אין צורך במאמץ מרובה.


קסדיה

טורטיות (2 לכל סועד)
חופן כוסברה קצוצה
1 פלפל חריף קצוץ
גבינת עמק מגורדת
גבינת צ'דר מגורדת
עגבניה חתוכה לקוביות קטנות
פלפל ירוק חתוך לקוביות קטנות
תירס
שעועית שחורה

לקחת עלה טורטיה ולהניח עליה גבינ"צ. יש אומרים שככל שיש יותר גבינ"צ - ככה יותר טוב. בשבילי מעט התקמצנתי. רוצה להשאיר את הקולסטורול שלי ברמתו הנמוכה (דר' ל. יעיד שהבדיקות דם שלי כבר שנים כמו "ילדה בת 12", בוא נשאיר את זה ככה). להניח מעל את שאר הירקות. לתבל במלח ולכסות בעוד גבינ"צ. 
לכסות בעלה טורטיה שניה. 
לחמם מחבת פסים ולהניח את הקסדיה על להבה גבוהה. לכסות ולבשל כ- 5 דקות מכל צד עד שהגבינה נמסה והקסדייה לוהטת.
להגיש עם שמנת חמוצה, סלסה וגואקמולי, שכאמור וויתרתי. לא בא לי להתאמץ מדי :-)

ועם הדיסק של אדל המדהימה שתמיד מרגשת אותי וכוס יין משובח הולכת להתחפר בפוך מול הטלויזיה....אושר. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה