יום רביעי, 1 בפברואר 2012

מדוזות וודקה


למה מדוזות? כי זה הדבר הראשון שבא לי לראש כהוצאתי אותם מהתבניות. גוש ג'לי רועד. מלאאאאא וודקה. טעים. לא ממש אסטטי בעיני. אבל אחרי שאוכלים מספיק כאלו מי בכלל רואה? :-)

הרעיון היה להכין בתבניות הלבבות. רעיון טוב - ביצוע כושל. דווקא בתבניות הגדולות יותר השוטס יצאו מוצלחים ביותר, אם כי מזכירים לי עדיין מדוזות. עם תבניות גדולות בהחלט יותר מוצלח. אבל הרעיון חמוד - במיוחד לוולנטיינס שמתקרב.

ג'לי שוטס
1/2 כוס חלב קוקוס
1 כוס מים
1 כף ג'לטין טהור
4 כפות סוכר
1/2 כוס וודקה*

1 כוס מים רותחים
1 שקית ג'לי אדום (לי הביאו מארה"ב)
1/2 כוס וודקה*

* אני שמתי וודקה אוכמניות

בסיר קטן לשים מים, חלב קוקוס וכף ג'לטין. לתת לנוח כדקה. לחמם על להבה בינונית עד שהג'לטין נמס בנוזלים. להוסיף סוכר ולבשל עד המסה מלאה של הסוכר. לתת להתקרר מעט. להוסיף 1/2 כוס וודקה ולצקת לתבניות סיליקון. 
להניח במקרר שעה.

לערבב בקערה את הג'לי וכוס מים רותחים. לתת להצטנן. להוסיף 1/2 כוס וודקה ולצקת על התערובת הלבנה בתבניות. לקרר משך הלילה במקרר.

להוציא בעדינות.

אין לנהוג אחרי אכילת הג'לי שוטס. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה