יום שבת, 4 בפברואר 2012

עוגיות וופי


עוגיה עם שם מוזר שמוצאה בארה"ב (כמובן - עם שם כזה...), שנוצרה ע"י כת האמיש. ההיסטוריה הקולינארית מציינת כי נשות האמיש היו מכינות את העוגיה (ספק עוגיה, ספק עוגה ספק פאי - Whoppie Pie) שמות לבעליהן בשקית האוכל לפני צאתם לעבודה. הם כל כך שמחו כאשר ראו את המתוק הזה שהיו צועקים "וופי"....אמריקאים, לא?

בכל מקרה, עוגיה חמודה, קצת מעצבנת להכנה - אני מודה. או שמא היה לי מתכון לא מלהיב. בכל מקרה, עם קצת סבלנות ואילתורים יצאו עוגיות חביבות למדי.

הבלילה מתפשטת בתבנית בצורה מדאיגה ורחוק מלהראות כמו עוגיות. עם חותכן ראוי ניתן להציל ודווקא להכין עוגיות יפות ואסטתיות. את המרשמלו פלאף Marshmallow Fluff ניתן לרכוש בכל חנות מתמחה ולעיתים בסופר וגם בפיצוציות.

עוגיות וופי
200 גרם חמאה
1/2 1 כוסות סוכר
2 ביצים
1 כפית מלח
2 כפיות אבקת אפיה
1 כוס חלב
1 כוס  שוקולד צ'יפס


להקציף את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת אוורירית. להוסיף ביצה, לערבב ולהוסיף את השניה.
בקערה נפרדת לערבב יחד את הקמח, אבקת אפיה ומלח.
להוסיף את תערובת הקמח לתערובת החמאה לסירוגין עם החלב. לבסוף לערבב פנימה את השוקולד צ'יפס.
לחמם תנור ל- 150. לצקת בעזרת כף מהבלילה ברווחים גדולים. לאפות רק עד שהשוליים מזהיבים. לקרר לחלוטין

מילוי:
200 גרם חמאה
2 כוסות אבקת סוכר
1 חבילה מרשמלו פלאף
2 כפיות וניל

להקציף יחד את כל החומרים לתערובת אחידה.


לקחת עוגיה ולמרוח כמות נדיבה של מילוי. לסגור בעוגיה נוספת ולגלגל בסוכריות צבעוניות.






עכשיו הזמן לראות ביחד את האמת
להסתכל על החיים בלי לפחד
את יודעת אני אף פעם לא זוכר
אני רק מרגיש ואת זה אני כותב..






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה